زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی اعلام شد بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران
سرخط خبرها

اعلام نتایج چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی+ لینک نتایج

  • کد خبر: ۱۲۴۵۰۷
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
اعلام نتایج چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی+ لینک نتایج
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: کارنامه نتایج آزمون کتبی متقاضیان آزمون مذکور امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور منتشر شد. شرکت کنندگان در این آزمون، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت باشند، لازم است برای اقدامات بعدی از ۲۰ شهریور ماه به درگاه اطلاع رسانی دستگاه مربوطه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۳ هزار داوطلب در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ( به جز آموزش و پرورش )  شرکت کردند، اظهار داشت: ظرفیت استخدام در این آزمون بیش از ۳۶۰۰ نفر است.

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموز کشور تاکید کرد: معرفی شدگان برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه پیگیری مراحل بعدی، اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش را به دقت مطالعه و مطابق آن اقدام کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->